tirsdag den 7. september 2010

Danish Fashion Outlet

I weekenden var der dansk fashion outlet, og selvom min pengepung burde være lukket, kunne jeg ikke lade være med, at kigge forbi. Min kæreste S og jeg havde desværre først tid til at tage derind søndag, så de bedste tilbud var sikkert allerede væk. Da vi jo er igang med at finde lejlighed aftalte vi, at vi max måtte bruge 1000 kr hver derinde. S købte kun 4 par boxershorts. Der var ikke ret mange lækkerier til mænd :(

Men der var derimod rigtig mange herligheder til piger/damer.
Jeg faldt for en masse ting, men købte kun et par støvler fra Helene Steensby og et lækkert hårprodukt  fra bed head, som jeg længe har ønsket mig. Min kære frisør bruger det altid når hun har glattet mit hår, og det føles bare såååå godt!

Jeg kan slet ikke vente til at skulle gå med støvlerne, snee sneeee sneeeeee nuuuu!!

2 kommentarer:

Carina sagde ...

fuck hvor er de fede! men nej, søde clawas! ingen sne nu, for jeg har hverken vinterjakke eller sko :p og jeg har desuden heller ikke råd til det! ;)

Frk Seistrup sagde ...

Tak ;) ...
Øv øv, har eller også for ikke særlig lang tid siden købe en vinterjakke som jeg også ser virkelig meget frem til at tage i brug :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...