torsdag den 30. september 2010

Hår?


Okay, det er altså ikke for at reklamere, men blot for at andre end mig skal få styr på et krusegarn som mit. Jeg har ikke rigtig krøller, men jeg har bestemt heller ikke glat hår. Jeg har sådan en underlig blanding som tit er helt ustyrlig. Som regel er det en stor kruset bunke som ligner .... det kan jeg ikke lige sætte ord på. Men købte lidt tilfældigt denne shampoo og hårkur (eller hvad det nu er, læser ikke etiketten?) og jeg må sige, at mit hår bliver sååååå blødt og nemt at have med at gøre. Som SR ville sige FABULOUS :) Tjek forresten hende nyporettede blog ud her ...

Nu vi er ved hår, så går jeg endnu engang med tanken om at farve mit hår brunt igen. Jeg har for ca halvandet år været mørkhåret, og jeg var vild med det. Blev dog træt af det og valgte at blive lyshåret igen. Sikke en kamp. Kampen er lige nøjagtig det der holder mig tilbage, for jeg synes virkelig at det var flot :)
Så jeg vil bede om lidt hjælp:
 



LYST ELLER MØRKT?

1 kommentar:

Simone sagde ...

Gør det. Farv det mørkt. Vinteren står for døren og mørkt giver varme i det lyse sne. Men farver du det selv, så følg mit råd og prop Ketchup i hele håret og lad det sidde i 10 min inden du farver det. Den røde pigment, der blandt andet findes i Ketchup ophæver den grønne pigment, således at du undgår det grønne skær. Ketchup er billigere, du sparer en masse tid og det er sundere for dit hår i modsætning til, hvis du farver det rødt inden det mørke ;-) Held og lykke med det dukkemås.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...