torsdag den 28. oktober 2010

STRES!

Har absolut INGEN tid til at blogge. Der går længere og længere tid mellem mine indlæg :( ØV! Men lejligheden tager al min tid. Mine hænder er fyldt med maling og jeg har mindst ødelagt 3 par bukser og 3 bluser med malingen. Jeg gider faktisk ikke male mere, igår skulle jeg male paneler og døre i gangen, og jeg tænkte: ja ja, hvor svært kan det være? det kan da ikke tage mere end en times tid MAX! Men næe nej, efter to timer med sved på panden havde jeg kun nået at vaske, slibe og sætte malertape op. SUK! Men blev da færdig med at male første omgang, dog med en masse brok fra min kæreste om at der var "løbere" rundt omkring. JEG BLIVER ALDRIG MALER!
Lover at blive bedre til at blogge når jeg er kommet på plads i lejligheden. Får sågar et fint lille skrivebord hvor jeg kan sidde hveeeer aften. hihihihihi...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...