søndag den 28. november 2010

Billedspam




Kjolerne er enten fra Nelly.com eller Asos.com

Nu er der ikke længe til nytår, og selvom jeg endnu ikke helt har styr på hvad jeg skal, så vil jeg gerne have styr på mit outfit :-) he he. (Elsker anledninger til nyt tøj)
Gik kun ind på to hjemmesider for at kigge, men det var vidst mere end rigeligt som i kan se. Har forelsket mig i hver og en af disse skønheder. Priserne til dem alle sammen er helt perfekte, men hvilken skal jeg dog vælge? DILEMMA! 

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Clara.
Jeg syntes nr. 1 og 3. Sidst..
Men rigtige fine alle sammen! :)

Anonym sagde ...

2. eller 4. sidste. hvor er de fra?

Anonym sagde ...

2. eller 4. sidste. hvor er de fra?

Frk Seistrup sagde ...

Alle kjolerne er enten fra Asos.com eller Nelly.com, men begge du nævner er fra asos.
- CS

Anonym sagde ...

Jeg har selv kigget meget på 1'eren , så den er jeg selvfølgelig vild med :p
ellers kan jeg også godt lide den 2. sidste ;)

Anonym sagde ...

Jeg kan bedst lide den sidste.

Helle sagde ...

Den sidste er bare fin

Anonym sagde ...

giver Tante helt ret - den sidste er megacute - faster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...