tirsdag den 30. november 2010

Great Neglelak?

Jeg har i langt tid prøvet en masse forskellige slags neglelak, både de helt billige og de helt dyre. Men jeg har endnu ikke fundet en som jeg synes er specielt god.



Denne sag er fra INK by Dennis Knudsen, og jeg har absolut ingen erfaring med denne, men har over vejet at prøve. Hans produkter skulle være rigtig gode, så måske er jeg heldig. Nogen der har erfaring med denne?



Denne her flotte brune er fra MAC. Jeg er selv den glade ejer af denne, og den er en af de bedste jeg har haft. Men synes alligevel den skaller lidt for hurtigt af :(
 
Disse er fra Fly London, jeg har lige fået sådan en i fødselsdagsgave, og farven er VIRKELIG flot. Men men men, dagen efter jeg havde taget den på, kunne jeg pille neglelakken af i store flager :( ! øv (billedet her er nappet fra http://www.stellaallice.dk/

1 kommentar:

Trine sagde ...

Hi Frk. Seistrup.

Jeg har netop lagt en kommentar til dit spørgsmål i Janes indlæg om neglelak :)

//Trine
anythingingenting.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...