tirsdag den 23. november 2010

I love Internettet

Længe leve internettet og endnu mere længe leve SR som igår var så sød at låne mig sit internet stik. Så nu er der net derhjemme, og jeg kan gå i krig med at få blogget.

I aften skal der kokkereres, jeg skal lave and med brun sovs og kartofler. Ved ikke hvorfor jeg hele tiden hopper ud i, at lave sovs, for det kan jeg ikke finde ud af :( godt svigermor kommer og hjælper. S har fødselsdag idag, så jeg skal også bage kage. Jeg prøvede også at lave en fin kage igår, men den blev så grimt pyntet at den vil jeg ingengang vise jer ..

Tilgengæld vil jeg vise jer denne her hotte sag. Mums, Gina Trícot i love you! Gina Tricot har grand opening på torsdag i fields, og jeg har allerede en date med SR og CK om en lille tur derind.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...