lørdag den 27. november 2010

Super Skønne Støvler

Jeg er HELT forelsket i disse støvler fra Dico. Har været inde og prøve dem, og jeg fik dem også til, at lægge dem til side til mig. Men 1500 kr for en nyflyttet pige på SU er NO GO! Havde dog håbet på, at enten min søde mor eller søde kæreste ville give en julegave på forskud eller noget i den dur, men ingen af dem hoppede på den ide. :-( desuden synes min kæreste at de er møg grimme, så han synes bestemt ikke at de skal være en julegave fra mig til mig. Men åh den kærlighed til sko! he he ..


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Seistrup.
Kan godt forstå din kæreste, han må elske dig meget højt, siden han ikke vil give dug dem, man vrikker om på dem og slår sig..
Hvis han er så sød som du siger, er der sikkert en god gave undervejs.. :)

Anonym sagde ...

Jeg giver også din kæreste ret. Jeg er godt nok ikke vild med støvlerne og så til den pris. Jeg er sikker på, at der er masse andre og bedre ting, som du skal bruge penge på og kan ønske dig. :)

Frk Seistrup sagde ...

Er ked af at i ikke kan lide støvlerne, men alle har jo hver sin smag, så sådan er det :)
-Håber dog stadig at de en dag bliver mine.
-Glædelig første advent :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...