søndag den 19. december 2010

Do you remember?



På strøget tidligere på ugen var jeg et smut i glitter og faldt over den sag der, jeg kan virkelig ikke komme på hvad sådan en hedder? Nå, men har i lang tid tænkt at jeg skulle til at variere mine frisurer lidt, så nu blev det tid til at prøve sådan en sag igen. Kan huske at jeg brugte sådan en da jeg var lille, eller min mor gjorde det for mig, og det eneste jeg husker om den var at det gjorde NAS!
Jeg synes faktisk at det ser fint ud, og det tager det jo ikke mere end 30 sekunder (;

4 kommentarer:

Carina sagde ...

Den er rigtig smart :) Det hedder en topsitale ;)

Frk Seistrup sagde ...

Okay okay, så blev jeg det klogere. Topsitale, det må jeg huske :)

Linda Eg sagde ...

De er nemlig rigtig smarte... det ser også fedt ud, hvis du laver rottehaler og så hiver håret igennem fra siden og om i nakken :)

Rigtig hyggelig blog du har, er glad for du ville på min blogroll, så er jeg sikker på at følge med herinde ;)

Frk Seistrup sagde ...

Linda Eg: Ja det er super cool. Lyder cool med det med rottehaler. Har desværre fået klippet mit hår kort, så der går længe før det bliver aktuelt :-(

.. og mange tak ;)

/Clara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...