søndag den 26. december 2010

EGO, spillet hvor alt kan ske!

Som fortalt skulle jeg til julefrokost hos min faster og onkel i dag. Min faster og jeg var for lang tid siden blevet enige om, at vi skulle forsøge os med dette spillet EGO. Det gjorde vi af to omgange; først min faster, min bror og jeg, derefter blev de andre lettere interesserede og spillede med. Der var spørgsmål om alt mellem sex og politik. Jeg vil super gerne have sådan et spil selv. Er der nogle af jer der har prøvet? hvad synes i?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det var sjovt ikke??? Måske kunne du og Simon have lyst til at komme til lidt mad snart og spille med din gamle faster og onkle;_) Kys og tak for i dag.... Faster

Frk Seistrup sagde ...

Det vil vi mægtig gerne, måske en af dagene her i ferien? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...