fredag den 10. december 2010

New Yorker!

Vil godt starte med at beklage at billedet er taget på toilettet, men lyset i resten af hytten er skod. Og jeg kunne ikke vente med at vise disse fab støvler til imorgen! så toilet billeder eller ingenting, jeg ved godt hvad jeg ville vælge .. he he he ..


Pengene er små, men jeg kunne ikke dy mig. Jeg ELSKER dem :) !
New Yorker til 249, hvem ville kunne lade vær?
Dagen i dag har stået på mor, mormor, datter dag :) vi har været i Nyhavn og på strøget. SÅ hyggeligt!

.. Har forresten set, at mange bloggere har lavet et indlæg om deres ønskeliste her til jul for at give andre lidt inspiration. Vi må jo hjælpe hinanden! Er der stemning for at jeg gør det samme?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ih clara hvad er der med dig og sko :D du har jo tons vis af vintersko allerede.. men kender det godt, man kan ikke lade vær :)

- Caro <3

Frk Seistrup sagde ...

He he, i love it!
Men hey, jeg smed også et par ud forgårs, så et par ud, et par ind? eller findes sådan en regel ikke? :D he he..

simone sagde ...

rule no. 2 - en kvinde kan aldrig få for mange sko ;-) og jeg kan godt forstå at du ikke kunne dy dig dukke, de er jo fab like hell ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...