onsdag den 15. december 2010

TAN-IN-A-CAN

... mmm, jeg ELSKER gaver! I dag fik jeg min adventsgave fra sviger fra i søndags, bedre sent end aldrig, men S og jeg har slet ikke haft tid til at besøge hende i denne uge. Blev færdig med min SRP i god tid i dag, jeg mangler kun at kigge den igennem i sømmene og skrive abtract! juuhuu, ferie! Så en smuttur hjem til svigermor nåede vi lige.
.. Nå men jeg fik jo denne her sag, er godt nok spændt på at prøve, jeg tror jeg gør det i morgen, og tager et før og et efterbillede. Håber ikke jeg kommer til at ligne en neger i hovedet med de blege arme jeg har mig (; he he he!

2 kommentarer:

selvbruner sagde ...

Hey FrkSeistrup,

Fed artikel selvom den ikke var så lang :) Jeg er også stor fan af tan in a can. Kender du andre gode selvbruner mærker? Jeg synes fx også st. tropez er ret godt :)

Frk Seistrup sagde ...

Hej :) havde slet ikke set din kommentar. Jeg har desværre ikke kendskab til andre gode mærker, men kunne bestemt godt bruge nogle tip. Det kunne være jeg skulle prøve st. tropez :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...