tirsdag den 25. januar 2011

Kræftens bekæmpelse - For dig


Jeg har lovet at opfordre så mange som muligt til at melde sig til kræftens bekæmpelses landsindsamling. Jeg selv, min kæreste og min bror har indtil videre meldt os, og jeg håber på at få mange flere med på vognen.


Sådan bruger Kræftens Bekæmpelse 100 kr.
Forskning 52 kr.
Kræftens Bekæmpelse bruger en stor del af indtægterne på forskning. Vi står for over halvdelen af kræftforskningen i Danmark. På sigt er forskningen det bedste vej til både at behandle og forebygge kræft.
Patientstøtte 23 kr.At støtte patienter er en vigtig del af vores arbejde. Vi har kræftrådgivninger over hele landet, og alle kan ringe gratis til Kræftlinien.
Oplysning og forebyggelse 19 kr.
Hvert 3. kræfttilfælde kan forebygges.
Derfor gør vi også meget ud af oplysning om forebyggelse.
De sidste 6 kr. går til administration.
Jeg har haft kræften helt tæt på flere gange, og ved hvor vigtigt det er, at vi hjælper til med at give kræftens bekæmpelse mulighed for, at hjælpe til på især forskning og patientstøtte områderne.
Jeg håber at jeg med denne opfordring får et par stykker til at melde sig til denne gode sag. I kan melde jer HER.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...