søndag den 23. januar 2011

New York City - billedspam








... En masse billeder fra New York's gader



.... Central park!



Billeder fra Woodbury Common Premium Outlets





Det er snart et år siden, men jeg synes nu alligevel jeg vil vise jer lidt blandede billeder fra min tur til New York sammen med min mor. Det var en gave fra min søde mor. New York overgik alle mine forventninger, og der er simpelthen så meget at se. Alt var meget større end herhjemme, mere inspirerende og farverigt. Jeg skal dertil igen, ingen tvivl om det. Til alle jer der overvejer det; GØR DET, men spar op hvis du er en shoppe-freak. Jeg brugte (overdrevet) mange penge, men det var det værd!

- Last year i spent 10 days in New York with my mom. I LOVE New York. It's for sure that i will be back one day.

5 kommentarer:

Simone sagde ...

Jeg er fuldstændig pjattet med billede nummer to, love it!

Frk Seistrup sagde ...

Det er også nogle skønne farver :)

Modekolibrien sagde ...

Århh savner sådan NYC vil så gerne tilbage.. Tror det er ynglings byen nummer 1.

/Rikke
http://modekolibrien.dk

frk Hanson sagde ...

Lig dit m&m's billede ind :) så er samlingen perfekt !

Frk Seistrup sagde ...

Ha ha , jeg ligner en kegle på m&m's billedet :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...