søndag den 23. januar 2011

One cool woman


Jeg lovede et par læsere at lave en lille anmeldelse af Medinas bog, så her er den;

Medinas bog fangede mig fra første sekund og jeg kunne bare blive ved og ved med at læse i den.  
Man kommer tæt på Medina, som titlen også indikerer til. Man er med hende bag scenen, med hende gennem kærlighed og frustrationer. Man oplever hendes nedture og hendes fremgang og finder ud af hvor travlt sådan en kvinde har. Til tider kunne jeg blive helt sur på hende, fordi hun brokker sig for meget. Til andre tider fik hun mig til at græde, da hende personlighed rører så mange mennesker, og hun er ikke bleg for at stå til rådighed for en lille ukendt pige med kræft. Jeg vil ikke løfte sløret for mere, men derimod vil jeg anbefale bogen, også til folk som ikke er synderlig betaget af hende. Den er letlæselig og man kan lægge den væk og vende tilbage flere dage efter uden problemer.

-Medina is a great danish artist. In her book she let her readers get very close to her. She tells about love, career, disappointments and friendships. Don't you know her; then find her on youtube, she's good ;)

3 kommentarer:

Simone sagde ...

Jeg glæder mig sådan til at læse den ;-)

Lise sagde ...

Jeg har længe overvejet om jeg skal købe den, men det tror jeg da helt bestemt at jeg skal efter at have set din anmeldes :)

Lise


www.lise-hansen.blogspot.com

Frk Seistrup sagde ...

Det vil jeg helt klart synes at du skal gøre. du vil ikke fortryde det :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...