lørdag den 22. januar 2011

This is my home



Sættekasse lavet af min søde mor. Fik den i julegave


Blyants-kop, også lavet af min mor.


Super ekstremt fede billeder hapset med hjem fra New York sidste år.


Billedet er ikke så godt taget, maleriet er meget flottere irl.
Men det er malet af min far til min kæreste og jeg :)


Mine super yndlings vinglas :) Fik dem af min mor i fødselsdagsgave.


Puderne er syet af min mor og er inspireret af mærket HAY.
Uglerne har jeg fået af min veninde CJ :)


Et af mine smykkestativer. Masken er købt i Italien.


Beklager rodet i spejlbilledet (pinligt). På stolen er der 
fyldt med pingviner, også lavet af min mor.


Billede af min kæreste og jeg fra sidste sommer.


SHOOTING STAR, sådan lyder ordene der hænger over min seng.
Min mor er også kvinden bag denne ide, og det er helt sikkert
ikke de sidste ord der bliver hængt op hos mig :)

Jeg håber at i blev lidt inspirerede af især mine forældres kreativiteter. Lejligheden er endnu ikke helt færdig, men det varer forhåbentlig ikke længe endnu :)

A few things from my home. most of the things are made by my mom.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fine fine ting, min smukke - vi glæder os til at se dem live;-) Sig nu endelig til hvis skal hjælpe med noget i lejligheden...

Kys Faster...

Frk Seistrup sagde ...

tak. :) det skal vi nok .. ;)

Line-Malou sagde ...

Hvor er din mor bare kreativ, den sættekasse er så cool!
Sød blog. ;-)

Frk Seistrup sagde ...

Ja hun er så ;-)
Tak ! :)

ellen sagde ...

super lækre vinglas, hvor har din mor dog fundet dem henne?? :D

Anonym sagde ...

Du kan købe de fine vinglas i Forvandlingskuglen på Amager. De er af plastik.

Frk Seistrup sagde ...

Ja, som personen ovenover skriver, så er de købt i forvandlingskuglen som ligger tæt på amagercentret :)

ellen sagde ...

De er ikke noget mærke eller noget? Bor i Aalborg og er ikke i KBH så super tit :P

Og elsker dem virkelig :P

Frk Seistrup sagde ...

Jeg mener at de er fra Rice, men du må ikke hænge mig op på det ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...