onsdag den 9. februar 2011

Maltesers-Muffins




 MUMS!

Det kan godt være at mine mad-muffins failede, men de her er i top. De smager endnu mere lækkert end de ser ud. Jeg er en stolt mor til 12 af sådanne kager. Eller, der var 12, det er der ikke mere ;-)

Hvad siger i? Ser det for lækkert ud eller hvad?
Mmmm, sidder lige og nyder en enkelt af disse over fodboldkampen. Skod kamp! Men intet kan få mit humør ned fra det sukkerchok jeg har lige nu ;-) Ikke flere muffins til mig i dag ..

- I have just made these cupcakes, they are way better than my food-cupcakes! :-)

7 kommentarer:

Emil 'Lillebror' Seistrup sagde ...

Det ligner lidt en hundebæ på toppen .. Men skulle din kæreste ikke kunne spise dem, har du en lillebror der kan.. :)

Frk Seistrup sagde ...

Min lillebror får ikke nogen når han siger at de ligner en hundebæ
:( ! ha ha ..

Anonym sagde ...

ej hvor ser de lækre ud clara :):)
håber på du bager dem igen så jeg kan smage <3
- CK :)

Simone sagde ...

Hold nu kæft hvor ser de gode ud, jeg stemmer nu også for, at du bager dem en gang mere, så jeg kan smage ;-)

Frk Seistrup sagde ...

Jeg kan bare tage 2 med imorgen, hvis i lyster? ;-)

Simone sagde ...

OMFG, jeg lyster! Og Caro æder jo alt, så hun er sikkert også på :-)

Caro sagde ...

niiiiiiice :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...