tirsdag den 1. februar 2011

PELIKANEN

Hvilken skod morgen med intet at se frem til, har været på renden til at tude hele dagen, og det endte jeg så med at gøre. Min søde chef gav mig fri så jeg ikke behøvede at sidde på arbejdet og være ked af det, det er jeg godt nok glad for. Min søde veninde Julle ville gerne på cafe, så jeg tog med og vi fik en god og lang snak henover henholdsvis nachos og burger. Det var virkelig dejligt at få snakket ud og skønt at kunne grine lidt oven på en dårlig start!

Efter mine nachos og Julles burger tog vi på baresso og fik en chai the, for derefter at gå en runde i Amagercenteret, det var lige hvad jeg havde brug for. Må lige sige tak til Julle for at have givet mig lidt humør tilbage i nogle timer.

Jeg satser på at vise jer et dagens billede senere :) Min kæreste har været så sød at invitere mig ud for at få humøret helt i top igen .


-undskylder den ringe billedkvalitet, men havde ikke fået mit kamera med.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...