lørdag den 26. marts 2011

Fredagen

Skole, træning, running sushi, forgæves besøg i bowlingehallen, biffen.
Det gik ikke så godt med pindene igår, er ellers normalt ret ok til det. Vil forresten lige anbefale en tur på running sushi på Amagerbrogade, lige ved siden af Mc D :) Det er super friskt og mega lækkert. 

 Whaat? Var lidt skeptisk da jeg skulle smage denne her, men jeg er altså typen der skal smage det hele. Men wow, det var budding, og det elsker jeg altså! Kald mig bare underlig. 

Okay, der findes absolut ingen pæne billeder af  mig fra igår, så i må nøjes. Men her er vi på vej fra Tårnby station ind mod KBH H. Vi var egentlig blevet enige om at bowle, men det ville koste over 300 kr for en time?! Omg. Det synes jeg altså er for dyrt. Så biffen det blev. "Alle for en", den var meget skæg, men bestemt ikke hvad jeg troede den handlede om? :) Nå, nåede forresten også i netto, ville så gerne have den der organizer som alle snart har blogget om. Og hey, den var der sgu! Wuhuu! Vil i se den? Eller har i fået for meget af dem? De er så fine!

Hvad synes i forresten om bloggens nye look?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...