mandag den 21. marts 2011

Nyt hår - IGEN





Jeg troede egentlig at jeg havde købt en hårfarve der ville farve mig lysere end det jeg var i forvejen, men næ nej - nu ser jeg sådan her ud. Ved ikke hvad jeg skal kalde farven, men ny er den :-) Og så har jeg fået midterskilning (lidt skæv godt nok). Kan i lide det? Jeg skal nok lige se mig selv nogle flere gange i spejlet før jeg er helt tilfreds med det. :-) Kan forresten fornemme at der er kommet nogle nye læsere til - i må sige til hvis der er noget i mangler at vide :)
Ville forresten også blive mega glad hvis i gad komme med lidt ris og ros til mig, det er svært at vide hvad i bedst kan lide :-) - I må selv vælge om i skriver det her eller til min mail - og i må gerne være helt ærlige, hæhæ! :-D

4 kommentarer:

Caro sagde ...

ih det ser da godt ud mulle.. da jeg så på face at du var blevet rødhåret, troede jeg det var gået helt galt, men det her er da godt :) :)
dejligt med noget nyt!

Frk Seistrup sagde ...

He he, ja det troede jeg også inden jeg fik tørret det :P Men det her er ok ;)

Carina sagde ...

Ej det er jo fint. Du ser lidt brunere ud end normalt ;) Ved ikke om det er håret der gør det, men fint ser det ud :)

Frk Seistrup sagde ...

He he, jeg har også snydt lidt ;) Men tak, synes faktisk også at det er meget pænt. Bliver mere og mere glad for det :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...