tirsdag den 22. marts 2011

Tankespind - jeg siger hvad jeg tænker

Det er længe siden at i har fået en opdatering om mig og mit liv;
Jeg er begyndt at træne meget med min kollega, vi laver alt mellem himmel og jord. Igår prøvede vi noget nyt. Hulahop. Min kollega lignede en prof - jeg lignede bvahh.. (jeg kan ikke komme på et grimt nok ord til at udtrykke dette) - men det var nu skægt. Min mor var med, hun lignede mig. Det gør vi tit. Jeg minder meget om min mor, og ligner hende meget - siger folk? Der var engang en der spurgte om vi var søskende. Hurra for min mor, tænk at der er en der troede at jeg var hendes søster, jeg var vel 16 dengang? Der er faktisk også engang en der har spurgt om min kollega var min mor?! - hun er altså kun nogle år ældre end mig? hm, hvem er det værst for? Nå men træningen går godt, jeg elsker zumba. Jeg tror jeg er ved at blive afhængig af at træne, kan man det? Det er egentlig meget rart. Jeg glæder mig til at kunne se det på vægten. Jeg synes godt jeg kan se det på min krop. Gud hvor har jeg egentlig ondt i mave musklerne? - Jeg har lige været til "Flad mave - stærk ryg", av for hede hulen hvor gjorde det nas? det kan umulig være sundt at have så ondt. Hm, min kollega  siger at det er godt! Jeg er ved at lave mad, J kommer om lidt. J er forresten flyttet ind hos mig mens S er i Jylland. Det skal nok blive godt. Vi skal spise sundt! Har lige lavet kartoffelsalat ala Caroline Flemming. Jeg er normalt ikke den store fan af Frk Flemming, men J havde taget hendes kogebog med, så nu giver vi hende en chance. Nå, kyllingen kalder på mig. See you!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...