mandag den 4. april 2011

Black n' white



Her er et af mine andre køb fra CPH moda outlet. Denne her sag er fra second female. Jeg synes den er super nice, og har allerede haft den i brug. Har dog været til træning i dag, så det må blive en anden dag i ser den i aktion. Jeg glæder mig virkelig meget til at få det batteri jeg mangler til mit spejlrefleks, for jeg er godt nok træt af uskarpe billeder. Jeg ved også hvor meget billederne betyder for en at en blog bliver rigtig god. Har nu ventet i 3-4 måneder på et nyt batteri, men det bliver hele tiden sendt tilbage til afsender. Jeg forstår det ikke? :(
Er forresten rigtig glad for nu at have 15 faste læsere i alt, ved at det ikke er mange, men hey, så er det vel bare de 15 bedste :D hehe ..

Igår var jeg ude at samle ind for kræftens bekæmpelse, det var faktisk ikke nogen særlig god oplevelse. Jeg følte mig som en tigger og mange folk var ikke særlig modtagelige. Jeg ved virkelig ikke om jeg har lyst til at prøve igen, det skulle kun være hvis jeg udelukkende kan få villaveje. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror at folk der bor i villaer er en helt anden slags mennesker end folk der bor i lejlighed (jeg bor selv i lejlighed, så det er ikke for at være nedeladende) Men jeg tror at folk der bor i villaer generelt har mere overskud både økonomisk og personligt. Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men sådan føltes det virkelig igår.

I dag har jeg været til træning for første gang i en uge, det var godt at komme igang igen. Derefter fik jeg taget lidt sol. Der er jo kun ca 1 måned til galla og skulle gerne være lidt lækkerbrun. Overvejer faktisk at vise jer  min gallakjole, men tænker også at vente til selve dagen? :-)

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Jeg kan jo kun sige det er en meget fin cardigan! ;)

Ærgerligt med indsamlingen, der kom en dame forbi her og ringede på, jeg var ikke engang over de samlede ind, men blev så glad og løb ind og hentede penge. For mig betyder det rigtig meget at støtte Kræftens Bekæmpelse!

Frk Seistrup sagde ...

He he ;) ja ikke :D

ja det var møg ærgeligt. Det betyder også rigtig meget for mig, så var virkelig ked af ikke at kunne gennemføre ordentligt. Men min kæreste og jeg fik da samlet 1000 kr ind alligevel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...