tirsdag den 12. april 2011

Et glemt indlæg

For noget tid siden var J og jeg på en cafe og spise en af DK's bedste sandwiches. Jeg ville have blogget om det samme dag, men kunne simpelthen ikke huske navnet eller hvor den lå. Fik så i dag hjælp af søde SR, og cafe'en hedder altså:
Le mont blanc sandwich og pizza, og ligger på hjørnet af pilestræde og sværtegade. Bum!
Nå men ville egentlig fortælle jer om det fordi deres sandwiches virkelig er sååå gode! Jeg vælger den med kylling og tzaziki. Den person der har fundet på at putte tzaziki i sandwiches er et geni!

I dag står den på hygge med mormor, så det er ikke sikkert at i hører så meget mere fra mig i dag.

Vil lige hurtigt sige tak til Emma fra bloggen EmmaMartiny, som har lavet en rigtig fin videoguide til en frisure som jeg regner med at skulle have til galla. Tjek hende skønne blog ud :)

Her er de ikke så skide gode billeder:


2 kommentarer:

Mette sagde ...

Den ser godt nok også lækker ud :)

Frk Seistrup sagde ...

Den var super god ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...