onsdag den 13. april 2011

Når intet er som man gerne vil have det

Man skal nok ikke læse meget længere end overskriften før man ved, at det her er et af de negative indlæg der kommer engang imellem. Jeg har bare brug for at komme ud med noget vrede og nogle af de følelser der ligger og presser på. Jeg er simpelthen så træt af at gå i skole, eller er måske faktisk ved at være helt ked af at gå i skole. Det er mit 4. år på gymnasiet, og det er som om at det bare ikke vil lykkes for mig. Jeg ved godt at meget af det er selvforskyldt, men for pokker hvor livet sucks lige nu. Inden for de sidste 3-4 år er alt bare blevet LORT! Jeg har taget 14 kg på, jeg måtte gå 1. g om, jeg er nu i tvivl om jeg overhovedet får den dumme hue. Jeg er doven, træt, sur og ked af det. Møg på møg. Øv. Jeg ved godt at det i nogens øre lyder dumt; men hvor gad jeg bare godt op i fuldt pensum! Det ville rede mine karakterer helt vildt. Jeg er god til at gå til eksamen, det er jeg altså. Men at få gjort noget ved min aktivitet i timerne er jeg ikke god til. Jeg har altid fået at vide, at jeg ikke er dum, men at jeg ikke udnytter min viden godt nok. Jeg prøvede i dag at få overtalt min studievejleder om, at sætte mig på særlige vilkår er det eneste rigtige, men der er lukket. intet at gøre. Det endte selvfølgelig i gråd - vi tilsætter da lige lidt flovhed oven i.
Her Clara - her er din hue. Vi har fået vores studenterhuer i dag. Jeg håber at jeg får den på en dag.

Beklager at det nok bliver hvad i hører fra mig i dag. Håber at i har haft en meget bedre dag end mig.

9 kommentarer:

Bethina sagde ...

Skal du gå 3. år om? /:

Frk Seistrup sagde ...

Nej heldigvis ikke. Jeg ved bare at jeg kommer ud med et skod gennemsnit. Og det er noget møg :(

Carina sagde ...

Op med hovedet smukke! Selvfølgelig kan du klare det. Det er røv hårdt, kedeligt og til sidst gider man bare i-k-k-e mere. Men du kan godt og du fortjener så meget den hue!

Smil, det er nu en gang sådan du er kønnest <3

Frk Seistrup sagde ...

Tak for opmundringen. Det var skønt :-) Jeg glæder mig bare SÅ meget til at være færdig.

Anonym sagde ...

Jeg sender dig lige et <3 og et kæmpe kram.


Kærligst, Emma

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak Emma. Det er lige hvad jeg går og har brug for.

/Clara :-)

Mette sagde ...

Det kan være svært at komme ud af en vane som at man ofte bare lytter i timerne.. Sådan havde jeg det selv i 3.G. Men vær glad for at du er god til eksamen - det vil trække dig op! Håber virkelig for du kommer igennem. Tænk på at det er om to måneder, så har du en rigtig god basiseksamen og du bestemmer selv, hvornår du herefter vil læse videre! Held og lykke og knus herfra :)

Frk Seistrup sagde ...

Ja det er nemlig rigtig svært. Jeg prøver at sasmle lidt energi her til sidst og håber på at tage mine eksamer med storm.
Og mange tak :-)

Tak til jer alle for dejligt feetback.

/Clara

Frk Seistrup sagde ...

jeg mente selvfølgelig feedback *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...