mandag den 9. maj 2011

Colours + indlæg nr 200







Er man tilmeldt Gina Tricots facebook-side, er de her skønne sager poppet op i dag. Det sker tit at jeg bliver en smule skuffet over GT's tøj, men de 3 ting her er jeg helt blæst i. Det er en kollektion de kalder Exclusive, så jeg er spændt på pris niveauet. 
Jeg er vild med colour blocking tendensen, og alle de her ting ville være perfekte i mit skab. 
Er der noget af det i kunne se jer selv i?

De 3 ting udkommer 12. Maj :-)

... pssst: det er mit indlæg nr 200, og derfor vil jeg bare lige hurtigt sige tak til jer der læser med, og vil bare fortælle jer hvor meget det varmer hver gang jeg får en kommentar eller i bare sætter hak i de små bokse jeg har under hvert indlæg. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...