søndag den 15. maj 2011

GALLA

 Gør mig lidt til på Langelinje. ;)
 Julie og jeg i Limo'en.
 Igen på Langelinje.
 Mere Langelinje.
 Simon og jeg uden for skolen.
 Fælles billede af pigerne fra min klasse.
 Melissa, Caroline, Simone og jeg.
 Simone, mig og Melissa.
 Her ankommer jeg til skolen efter en festlig tur i Limousine.
Philip og jeg på den røde løber.

Så kom de længe ventede gallabilleder. Jeg har selv glæder mig helt vildt til at se dem.
Kjolen er købt på edressit.com, skoene er fra Bianco - dem kan i bedre se HER. Håret og makeuppen har jeg selv ordnet. Er ked af at jeg ikke fik taget billeder af håret og makeuppen :-( Jeg overvejer at lave det igen så jeg kan vise jer det, men det er jo desværre bare ikke helt det samme.
Øreringene er fra pieces og ringen fra Gina Tricot.

Er glad for at se at i kunne lide mit indlæg med Simon, jeg vil da helt bestemt overveje at smide ham ind noget oftere :-)

6 kommentarer:

Bethina sagde ...

hvor er du bare smuk! :D

Frk Seistrup sagde ...

Årh mange tak Bethina. Det varmer på sådan en regnfuld dag. :)

Bethina sagde ...

Det var så lidt! :D Det ser virkelig ud til at ha væet en vellykket dag ;)

Frk Seistrup sagde ...

Det var det sørme også :-) Jeg følte mig virkelig som en prinsesse ..

pia Sabine sagde ...

Ihh hvor er du fin i kjolen :O)
Elsker ELSKER kjoler!

Og bare generelt...jeg er misundelig på din terresse. Det er meget muligt den ikke er så stor, men den er der!
Hong Kong...go for it!

<3
Pia Sabine

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak, er også selv fan af kjoler ;)

Hehe, det er en lille bitte altan, men jeg har en mere bare for at gnide salt i såret hæhæ, var det ondt? ej. undskyld. nu er jeg sød igen :)

Og ang Hong Kong, så skal jeg til samtale med familien i næste uge :-)

/Frk Seistrup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...