tirsdag den 24. maj 2011

Når nu blogland fyldes med hunde...

... så vil jeg også vise mine engle!


Mine hundebasser er af racen Alaskan Malamute. Tøsen på det øverste billede er den yngste og hedder Gertrud. Hun er mega kælen og ville aldrig gøre en flue fortræd. Gordon på det nederste billede er omkring 10 år (mener jeg nok). Mine forældre blev inspireret af den grønlandskehunderace da vi for nogle år siden var på Grønland til bryllup, men fandt denne race mere familieegnet.
Gordon er lidt anderledes end Gertrud. Han er son helt egen og måske en smule sær. Det er ikke alle der kan give ham en krammer, men det kan JEG! :-D
Sammen fik de for ca 2 år siden hvalpe :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

De ser kramme-skønne ud :)

Frk Seistrup sagde ...

Tak, det er de virkelig også ;)

Guapizimo sagde ...

Jeg er helt vild med den race, SÅ smukke hunde!!

Frk Seistrup sagde ...

Ja ikke? de er SÅ smukke. Og dejligt bamsede :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...