søndag den 22. maj 2011

"Ugens anbefaling" - Bones



Det er Simons samling, og det var ham der fik mig ind i Dr. Brennan og Booth's verden. Krimiserien er om den logiske og meget intelligente Temperence Brennan og hendes FBI-partner Seeley Booth. For hvert afsnit driver de en igennem en mord opklaring og samtidig får vi et indblik i de ting, der sker på det personlige plan på efterforsknings stedet Jefersonian. Igennem afsnittene møder man flere forskellige interessante personligheder.

Jeg er helt slugt af Bones verden og så er jeg hemmeligt forelsket i Agent Seeley Booth ;-)
Lige nu kører sæson 6 på tv3 hver tirsdag kl 21.00 :)

3 kommentarer:

Lizbet sagde ...

Jeg kan så godt lide din blog og efter en periode med daglige klik herind, har jeg nu besluttet at følge dig! :D

Måske, du også vil følge mig?

/Lizbet

http://expression-dimpression.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Bones er absolut en elskelig serie :D

Jeg sidder trofast foran tv'et hver gang.

Frk Seistrup sagde ...

Lizbet: Mange tak, det er jeg rigtig glad for! :)
Jeg kigger glædeligt ind forbi dig :)

Hersom: Ja ikke? Den er SÅ god. Min kæreste og jeg ser 4-5 afsnit hver dag for tiden :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...