tirsdag den 14. juni 2011

9 pæne jumpsuits


Jeg har fået et eller andet for jumpsuits, så jeg tænkte at jeg ville dele min glæde med jer. Her har jeg valgt 9 super flotte suits som jeg godt selv gad eje. De er hhv fra Asos, Nelly, Gina Tricot og H&M. De fleste af dem er faktisk ok billige :-)

I dag er der en uge til jeg bliver studine, jeg glæder mig helt vildt! Torsdag og fredag står på idrætseksamen, derefter er der kun 1 eksamen tilbage: OLD :-(

HEY, på lørdag sælger jeg, min veninde og min mor ud på loppemarked i min mors gård. Kigger i forbi? Det er inde i gården der ligger ved krydset af Sundholmsvej og Englandsvej - Amager ;)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

årha. jeg æææælsker også bare jumpsuits! :) de er perfekte til sommer :)

// emma
www.emmamartiny.com

Frk Seistrup sagde ...

Ja de er nemlig PERFEKTE til sommer :)

/Clara

Caro sagde ...

Hvor er nummer 3 fra venstre fra? den blå og orange stribet? :) den er meeeega coool :)

Frk Seistrup sagde ...

Den er også en af mine yndlings, den er fra h&m, mener ikke at den koster mere end 129 - er selv brændt lidt varm på den :-D

Caro sagde ...

uha... det kunne være jeg skulle købe den :) har du set den i butikken eller kun på nettet? :)

Frk Seistrup sagde ...

Har kun set den på nettet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...