torsdag den 2. juni 2011

colourblocking dagens




Jeg er vild med colourblocking tendensen - hvad synes i om den?
Her er jeg iført bluse fra Monki og bukser fra Zara som jeg fik af min søde mor fordi hun var så stolt af mit 10-tal :-)

I dag står den på biologilæsning og senere skal jeg ud og grille hos mig far. At grille er noget af det jeg elsker aller mest ved sommer!
-Lige nu nyder jeg en lækker øl med et tvist af mojito. Kunne være jeg skulle vise jer den, for hold ferie den smager godt!

Er jo også igang med at lave bloggen om, hvad synes i indtil videre? - Jeg synes selv det ser ret godt ud.
Er der forresten nogle af jer der ved hvordan man får sin blogroll op under ens sider? og samme med div. steder hvor man kan følge mig?

6 kommentarer:

Katrine Espersen sagde ...

Fede billeder! Men det med blogroll, tror jeg bare du skal oprette en side til det istedet også sætte linksne ind der.. tror det sån fungere. Og tilykke med ti tallet ;)

Katrine <3
Katrineespersen.blogspot.com

Unknown sagde ...

FEDT outfit,... og billeder er også meget passende! ;)
& fin blog du har dig btw!
♥ Nanna
http://fashionavecnanna.blogspot.com/
kig forbi og bliv evt. fast læser hvis du kan li den :)& fin blog du har dig btw!

Caro sagde ...

Hooooold da op det første billede er fierce..... :D
læækkert!!
Håber du nyder bio-læsning lige så meget som mig... NOT! :)
Men vi overlever nok mus :)

Frk Seistrup sagde ...

Katrine Espersen:
Mange tak, jeg prøver :-D

Nanna: Mange tak skal du have - jeg kigger forbi.

Caro: Tak tak, var lige ude og tage lidt billeder med Simon.
Nyder biologilæsningen for fuld udblæsning. -NØJ hvor er det kedeligt!

Anonym sagde ...

looking goooooood! ;)

Frk Seistrup sagde ...

Mange tak Emma ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...