onsdag den 10. august 2011

Frisk øko sushi med brune ris



Igår kl 21.30 (Læs: aftensmad) bestilte jeg sushi gennem Just-eat. Ikke noget jeg gør mig særligt i, men når det pis øs regner er det sgu da meget godt at vide, at det findes ;-)
Nå men sushi'en så SÅ godt ud, og man kunne/kan se at de virkelig havde kredset om det. Det gik ca 45 min fra jeg havde bestilt til maden kom, det er sgu ok med mig :)
Simon spurgte "Hvor på en skala fra 1-10, hvor 10 er Amager sushi, ligger det der?" Jeg måtte give det 6-7 stykker, mest fordi jeg nok bedre kan lide sushi med almindelige ris. Ja godt nok er brune ris sundere, men når nu man betaler dyre domme for maden, skal man så ikke bare købe det man aller bedst kan lide?

.. sushi'en var forresten fra øh ja det har jeg glemt, men det ligger ihvertfald på Amagerbrogade nr 7 :-) Høh!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...