mandag den 15. august 2011

Jeg ELSKER at køre i metro!

Der er så mange mennesker i metroen. Jeg bliver sindsygt inspireret af dem. Der er så mange stilarter og mange vidt forskellige mennesker. Fra nu af og 4,5 måned frem, skal jeg køre med metro næsten hver dag. I dag så jeg en køn dame, hun havde gummistøvler på. Jeg vil have de gummistøvler. Jeg SKAL have de gummistøvler. Gummistøvlerne var fra Timberland!

På hjemvejen så jeg denne her unge pige - mørkt hår til skuldrene, hvis bluse med mønster på maven, pudderfarvet blazer, sorte bukser + sko og en stor guldring med en hvid marmoragtig sten - prøv lige at skyd mig i amen med noget lækkert! Jeg craver nu efter en pudderfarvet blazer. Hun var så inspirerende!
Det er måske lidt farligt at blive så inspireret, for det kan sgu gå hen og blive dyrt. På den anden side er det en god måske at få nogle ideer på. Jeg glæder mig til onsdag - der skal jeg med metroen igen!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at du tager turen med metroen så positivt;-). Måske tør du til sidst at spørge om, hvor tingene er fra.

Frk Seistrup sagde ...

Næppe. Jeg er en være tøs. kan dårligt få øjenkontakt med folk uden jeg bliver rød i hovedet ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...