torsdag den 4. august 2011

"Ugens anbefaling" - Bog

Uanset hvor meget min mor har prøvet, er jeg aldrig blevet den helt store læsehest. Jeg har dog tendens til, at læse en enkelt eller to bøger henover sommeren. I år har jeg læst Sara Blædel's "Kald mig prinsesse". Hvis jeg skal læse en bog, skal den fangede mig fra ende til anden og det synes jeg bestemt at Blædel's krimi gjorde. Hun fangede mig så meget at jeg nu skal begive mig ud i to mere af hendes bøger. 
"Kald mig prinsesse" er nr 2 i en række, det var ikke meningen, men min mor havde glemt rækkefølgen. Til mit held betød det ikke spor. Bogen handler om Kriminalefterforsker Louise Rick der har fået en sag, der handler en en ung pige der er blevet bagbundet og voldtaget. Det viser sig at pigen har mødt pigen på nettet, hun kan ikke huske hvordan han ser ud og har desuden ikke efterladt sig ret mange spor. Bogen er super spændende og jeg glæder mig næsten til at læse den næste ;-)



2 kommentarer:

Caro sagde ...

Den har jeg også læst! God bog ;-)

Frk Seistrup sagde ...

Ja den er super ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...