tirsdag den 6. september 2011

Jeg er her endnu!


Billederne er fra sidste uge. Jeg ved ikke hvorfor jeg "glemmer" at lave indlæg. Jeg husker at tage billeder, men får ikke oprettet indlæg. Er kørt lidt surt i det hele tror jeg. Derfor er jeg glad for at kunne sige, at der MÅSKE er store ændringer på vej. Mere vil jeg ikke sige, da jeg stadig ikke ved om det bliver til noget :)

Jeg er som nogle måske ved, startet på fuldtidsjob. Pyha hvor jeg synes det er hårdt. Men jeg hygger mig meget, og har egentlig massere af tid til at blogge. Men jeg vil ikke blogge halvhjertet!
Skal på job igen her kl 09.45, så nu vil jeg smutte hen på stationen :)

3 kommentarer:

Lizbet sagde ...

Uha, glæder mig til at høre mere om denne mulige store forandring :D

Frk Seistrup sagde ...

Det bliver også super spændende ;)

Sophia Bach sagde ...

Super fed blog!
http://maketheinspirationgrow.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...