mandag den 12. september 2011

Valg!

Der er ikke længe til valget og jeg ved endnu ikke præcis hvor jeg skal sætte mit kryds. Jeg er slet ikke i tvivl om at hvilken side jeg er på, men ved virkelig ikke hvilket parti jeg skal støtte op om. En ting er sikkert og vigtigst af alt- jeg har tænkt mig at stemme!

Bloggerne fra Bloggers Delight har lavet denne fine video for at opfordre alle til at stemme. Ved sidste valg var der 500.000 der ikke stemte!
Se videoen lige her:

http://www.fierceogfattig.dk/2011/09/vote-venlig-hilsen-modebloggerne/

Har DU tænkt dig at stemme på torsdag?

5 kommentarer:

ellen sagde ...

Ja, det skal jeg. men står også og skal vælge imellem to partier. nu må vi se hvad der sker i boksen.

Frk Seistrup sagde ...

Samme her! :) Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvem, af de to jeg overvejer, jeg skal vælge! :)

Anonym sagde ...

putte - du skal bare lade din sunde fornuft vinde:-) Du er et dejligt, socialt og medfølende menneske, så jeg er slet ikke i tvivl om at du vælger det helt rigtige <3...
Kys Faster

Anonym sagde ...

Selvfølgelig skal man stemme!
Det er ikke kun en ret, men IMO også en pligt.

Hvis BD stiller op som parti ville jeg stemme på dem ;)

Frk Seistrup sagde ...

Fister; Jeg lader min sundefornuft vise mig vej i boksen - mon ikke jeg stemmer samme vej som du gør ;) ihvertfald i nærheden..

Hersom: Uha ja! Med deres holdninger, så ville jeg også ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...