tirsdag den 3. januar 2012

Farvel DK - hej Hong Kong

Dette indlæg er planlagt. Lige nu sidder jeg i flyveren på vej mod Hong Kong. Første stop er Istanbul hvor jeg skal vente ca 2,5 time for derfor at flyve mod Hong Kong.
Når jeg lander i Hong Kong vil klokken være ca 09.00 onsdag morgen i DK, hvilket betyder at klokken i Hong Kong er ca 15.00. Jeg bliver hentet i lufthavnen af Jacob og Jens, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg glæder mig til at se hvor jeg skal bo den første måned. Efter en måneds tid flytter vi ind i en lejlighed som familien skal bo i i den tid de skal være der. Som tingene ser ud lige nu skal jeg hjem til sommer. Jeg glæder mig til at fortællle om mit fantastiske eventyr og jeg vil løbende smide fede billeder og videoer op her på bloggen!
Jeg håber på allerede at være på nettet onsdag aften :) - stay tuned!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...