fredag den 17. februar 2012

Dagens indkøb

Er kommet hjem fra en god shopping tur i både Admiralty og Monkok. Jeg mødtes imorges med AS og tog først et smut på Starbuks. Efterfølende gik vi et smut i Zara hvor jeg købte en T-shirt og en halskæde. Da AS kun havde 1 times "pause" stak hun hurtigt videre, og jeg tog metroen til Monkok. Her gik jeg først i H&M og købte i alt 5 ringe (der var tilbud) og en meget orange bluse. Efter H&M ville jeg udforske Monkok's gader. Jeg er blevet fortalt, at Monkok skulle være super godt og dette kan jeg kun bekræfte. Skal man et smut til Hongkong, må man ikke tage hjem uden at have gået i Monkok's gader.
I Monkok fandt jeg også et sted at få frokost, dette endte med at blive "cheese chicken" som så således ud;


Frokost stedet var bare sådan et takeaway sted, men der var et bord man lille kunne stå og spise ved. Jeg tror næppe jeg kan gå og spise med pinde samtidig ;-)

Her er der billeder af mine indkøb;





Imorgen står den på bytur med nogle af danskerne. Inden byen spiser AS og jeg et eller andet sted. Vi er nødt til at finde et billigt sted, for jeg har snart brugt alle mine penge. Her er ikke billigt her i HK!

-Dejlig dag til jer derude!

4 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Jeg er da helt vild med dine t-shirts især den orange er ret så fed :) men har du ikke også snart rigeligt tøj? ;)hehe <3

og og håber frokosten smagte godt!

Frk Seistrup sagde ...

Tak - jeg synes også selv at det er nogle ret gode køb jeg har gjort mig.
Og nej, jeg kan aldrig få nok tøj ;)
Frokosten var udemærket ;)

Bettina sagde ...

Ej nogle lækre køb du har gjort dig :o) Lyder hyggeligt med en bytur i morgen :D

-Bettina

lifeloveandlooks.blogspot.com

Frk Seistrup sagde ...

Tak ;)
Ja det skal nok blive hyggeligt i aften :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...