tirsdag den 28. februar 2012

Her bor jeg #2















Med disse billeder byder jeg jer nu ind i stuen, spisestuen, køkkenet og det ene af 4 tilhørende udendørsområder. Vi bor i et rækkehusområde med vagter ved indgangen og folk der går og nusser om området hele tiden. Køkkenet er vel benyttet, med en lille fyr på snart 1 år, bliver der lavet meget mad og overraskende nyder jeg det. En af mine opgaver lyder på at der skal være mad til Jensen i fryseren, så de ikke skal tænke på at lave to slags mad hver dag. Selvom han snart bør kunne spise alt, er der bare nogle ting der hitter og andre der ikke gør. Jeg nyder at udforske madlavning, men hold fest hvor bliver man skuffet når gutten spytter det ud igen!

Jensen har fået en ven her i området, men typisk nok lagde Jens sig i sidste uge, og i denne uge er vennen syg :-( Vi ville have været taget i legegruppe i dag, men hele morgenen væltede det ned. Måske lyder jeg dum når jeg siger dette, men jeg havde virkelig troet at jeg tog til et land hvor der aldrig var koldt? Hold nu fest hvor mine fødder er blevet til istapper!

Nå, fredag kommer Simon og jeg tæller ned! Jeg glæder mig til at vise ham HK og jeg glæder mig til at se et kendt ansigt.

Nu vil jeg smutte i seng og læse videre i min bog. Jeg er, som dem der følger mig på facebook ved, blevet lidt af en læsehest, så hvis i har nogle bøger i kan anbefale, så hold jer ikke tilbage :-)

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Spændende at se et hjem langt fra Danmark og hvor er det fint!

Frk Seistrup sagde ...

Tak :) ja her er ganske nydeligt, men man kan godt se, at der er et kinesisk præg. Især badeværelserne som er fyldt med marmor .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...