mandag den 26. juli 2010

Grøn koncert tog kegler!

Sådan så jeg ud til grønkoncert igår, ikke noget prangende billede af mig, men jeg fik nu muligheden for at vise jer mit seneste kjoleindkøb. Eeeelsker denne kjole! Den er fra second Female og er købt hos "loftet" til 450 kr.










Vild, vildere, vildest! Havde for et par måneder siden foræret min skønne veninde C en billet til grøn koncert i fødselsdagsgave. Selv havde jeg aldrig været der før, så jeg turde slet ikke sætte nogle forventninger. Men sikke et brag, mennesker over alt, og herlig musik. Vi kom desværre for sent til Medina (især fordi køen var så laaaang). Vi snød os endda lidt igennem køen :D !
Som i kan se på billederne, var der ekstremt mange fest glade mennesker, og især til selvmords optræden gik folk helt amok. Selvmord og MC firght night var suverænt mine farvoritter! De fik stemningen helt i top..
Øl, pizza, en god veninde og fantastisk musik. Kan det blive bedre?



1 kommentar:

Carina sagde ...

Det kunne umuligt blive bedre! Tak for er suveræn fødselsdagsgave, dejligt selskab og en skøn dag.. Du er lige i øjet, Clawas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...