fredag den 23. juli 2010

Sommerens hotteste tendenser 2010

Indledningsvis vil jeg lige fortælle, at jeg endelig virkelig har fundet ud af, hvad jeg vil bruge min blog til. Jeg er vild med mode, og det påvirker min hverdag (på en god måde selvfølgelig). Jeg vil derfor bruge min blog til, at vurdere de forskellige mode tendenser og give gode tips og ideer til dit klædeskab. Og selvfølgelig vil jeg skrive lidt om mig selv og hvad der sker i min hverdag

Jeg vil lægge vægt på de fantastiske modetendenser man vil se når man går en tur op af strøget, og jeg vil holde mig til tøj, sko og accessories som er til at betale, uanset om man er på SU eller er rengøringsmedhjælper.
Jeg selv sætter pris på et godt køb, og det er ikke altid de dyreste ting der er de bedste.


Sommerens hotteste tendenser fra top til tå :


En af sommerens største tendenser har været maxi kjolerne. Selv ville jeg elske at eje en af disse skønne kjoler, men eftersom jeg ikke er helt høj nok, er det endnu ikke lykkedes mig, at finde en jeg var vild med som jeg også kunne passe.


Her er et eksempel som jeg selv er ret vild med:





Denne model synes jeg er lige i skabet, den har en dejlig længde, skønne farver og et flot mønster. En anden tendes der er meget oppe er nemlig ekstreme mønstre.



Denne skøne kjoles kan købes på ASOS.com til 625 kr.


Et par højtaljede shorts går man heller ikke helt af vejen med denne sommer. De er smarte, rare at have på og så slipper man for en lille delle i siden.

Dette par har jeg selv købt i vila for noget tid siden til omkring 100 kr. Mine er dog ferskenfarvede. Brug disse fantastiske shorts med en enkel hvid top og tilsæt en lækker stor halskæde som også høre denne sommer til.


Gladiatorstilen holder!



Den fantastiske gladiator sandal slår til igen i år, dog er modellerne opdaterede bla. kan man se at det er top moderne at de sniger sig op ad anklerne. Her vil jeg vise et skønt eksempel som jeg også selv har været ude og købe: vagabond, købt i skoringen til 450 kr. Et fund for pengene!



Træder vi ind i accessorie verdenen er det med sikkerhed, at man ikke kan komme uden om store og farverige smykker, læder og fjer.

Det etniske udtryk er super hot for tiden, og skal du være helt med på noderne er det den vej du skal gå.


Læderet i dit outfit kunne finde sted om dine håndled. her er eksempel på et super flot læderarmbånd fra pieces til 13 euro:








Andre tendenser der er værd at holde øje med: Blomsterprint hitter dette år!, korte leggings under et par fede cowboyshorts, og selvfølgelig en lækker cowboy jakke til de lidt mindre varme sommeraftener.(se evt. eksempel under ugens køb!)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...