lørdag den 31. juli 2010

I LÅÅÅÅVE IT!

Se hvad man møder op til på sit arbejde igår: (yeaaa!)

Selvom arbejde ikke altid er det bedste i verden, og nok heller ikke altid er det man ser aller mest frem til, så dukkede jeg igår op til en skøøn overraskelse. En masse splinter nye mode magasiner som jeg bare skal læse fra cover til cover..

Selvom man bare står i en kiosk (som bijob) så har hvert job vel sine fordele ;) !

Med dette kan jeg jo så lige fortælle jer, at jeg er igang med et kæmpe indlæg om efterårets nyeste trends. Jeg vil SELVFØLGELIG bruge disse fab blade som inspiration!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

what's up frkseistrup.blogspot.com blogger found your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...