fredag den 30. juli 2010

Iphone 4 madness!!


I nat kl. 00.00 åbnede Telia op for salget af Apple's nyeste Iphone: Iphone 4. Telia valgte, at lave et kæmpe arrangement ud af "begivenheden" og min mor og jeg besluttede os, at tage ind til strøget i går aftes for at se, hvor absurd overdrevet folk kan gå op i en ny mobil. Ja, iphones er fede, men er de så fede her:
Jeg blev fortalt, at de første havde siddet der siden kl. 22 onsdag aften.. okay, som en pige der gik forbi også sagde: "sig mig, har de intet liv?".. og alligevel tænkte jeg: cool, tænk at nogle har tålmodighed til det. Reglerne var kniv skarpe, ingen sprang over, og det var okay lige at hente mad, gå på toilettet og tage en lille blunder ..
Min mor og jeg tog derind omkring kl. 22.30 igår aftes og køen var sindsygt lang, min mor fortalte mig, at der kun kom 250 mobiler til butikken og som i måske kan se stod der virkelig virkelig mange i kø, så måske skulle de bagerste tælle om det overhovedet kunne betale sig at stå i den kø!
Der var masser af folk fra medierne, det hele var virkelig hypet! ..
Tjek billederne og se om i ikke også synes det er lidt øhm, overdrevet måske?:

(beklager billedkvaliteten, men havde desværre kun mit lille kamera med, som ikke fungere optimalt)

Som man måske kan gennemskue gik køen fra Telia butikken, ned langsbutikkerne, ned ad Købmagergade og slutter omkring 50-60 meter nede.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...