fredag den 30. juli 2010

Børn på lånt tid...

Endnu en udflugt.. denne gang stod den på Tivoli med min fætter og kusine. Da min kæreste og jeg hentede ungerne, kunne vi høre dem i opgangen: "nu skal vi i tivoli, nu skal vi i tivoli" ... orh, som det dog varmer...
Vi startede med lidt mad, men så gik det ellers vildt for sig. Min kusine på 9 er en vildbasse og jo vildere jo bedre. Men som den fornuftige "voksne" jeg nu engang er (haha..) var det selvfølgelig ikke alt hun fik lov at prøve. Min lille fætter på snart 5 er vel efter sin alder ikke helt vild endnu. og alligevel turde han prøve de samme ting som min bror på 16! :D .. Men om det siger mest om min bror eller min fætter ? :P ..
Hele dagen gik fint selvom det regnede en smule. men omkring 18.30 kunne jeg godt se, at min kæreste S begyndte at kigge lidt meget på sit ur. Fodbold kl 20.00 sagde han. Jeg grinede lidt, men fandt ud af, at han var ret seriøs. Så jeg besluttede at kl 19.30 skulle turen gå hjemad. kl 19.15 lovede jeg ungerne at de måtte vælge én sidste tur som de skulle være enige om. Storesøster havde gode overtalelsesevner og det blev odinexpressen som skulle have det sidste skud energi. MEGA kø, (sig mig engang hvorfor går folk ikke bare hjem når det regner!?!) da kl slog 19.30 så S en lille smule stram ud i betrækket. Vi kom endelig op, blev spændt fast og lige inden toget satte igang spurgte min fætter mig først: Clara, snurrer den meget rundt?... Neej M det er ikke så slemt. M: GODT, for ellers så kaster jeg op. (det gør du bare ikke!?) men jeg smilede selvfølgelig sødt og svarede: så gør det lige den anden vej ikke? heheheheh? ..
Så spurgte M: Clara, er der en tunnel? ... Ja, det er der M. Der gik ikke et halvt sekunds overvejelse før han brød ud i gråd og ville aldeles ikke med alligevel. Dog i sidste sekund fangede jeg en tivoli medarbejder og vi kom af toget. Vi var så lige skyld i, at det tog 5 min ekstra for de folk som stod i kø :D ! hah.

Hjem med ungerne, og S og jeg blev enige om, at det er meget rart bare at kunne aflevere sådanne størrelser til deres forældre. De er godt nok hyggelige, men sikke et fuldtidsarbejde. Vi venter liiiige et par år eller 7 ..









Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...