onsdag den 28. juli 2010

pille-rode-rage-land...

Dagen igår gik med tunge skridt indtil jeg fandt frem til, at min skønne kæreste ikke skulle arbejde længe alligevel. Jeg har i lang tid tænkt på, at vi skulle ud og lave tosse-ting, og igår gik turen til Tuborg Havnevej 7!

Jeg havde ikke fortalt min kæreste S hvor vi skulle hen, så han gik rundt fuld af spænding i sine sidste timer på jobbet. Vi mødtes, og skulle lige fluks ud for at købe en gave til min svigermor. S punkede konstant for at få mig til at råbe hvor vi skulle hen, og jeg gav ham et tip: Det ligger på Tubog Havnevej 7?! Uden at tænke sig om udbrød han : PILLE-RODE-RAGE-LAND!!!! Damn, hvordan i alverden ved han at Experimentariet ligger på Tuborg Havnevej?
Experimentaret er SJOVT, og vi skal helt klart derud igen! Tror vi hiver min fætter og min kusine med næste gang!

Desværre havde jeg glemt, at sætte hukommelseskort i kameraet, og havde indtil da ikke overvejet mobilkamera. Men men men, det kom jeg i tanke om da vi efterfølgende tog til Langelinje for at spadsere og få en lille is. Det hører da til ikke? :)








1 kommentar:

Carina sagde ...

Ej en god idé, smukke! Det ser ud til at I har hygget jer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...