mandag den 19. juli 2010

If it can make a little difference

Min hverdag er gået en smule i hak, så derfor skal der ske noget nyt. Jeg har ingen idé om en blog kan gøre den store forskel men jeg giver det chancen.
En af mine veninder sagde til mig en dag, at hun mente at jeg kunne være en god blogger. Om jeg ville få nogle faste læsere, eller overhovedet nogle læsere var hun så ikke helt sikker på.
Jeg er spring fyldt med ideer, men jeg har svært ved at få dem ud i livet. Jeg har massere i mit hovede som jeg gerne vil dele med nogle, men det sker så sjældent.
Jeg har blogget lidt for nogle år siden, men efter kort tid kørte jeg surt i det. Havde nok ikke så meget at sige den gang. Der er sket en del siden, så mon ikke jeg har fået nogle tanker og oplevelser som jeg kan dele nu.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...