søndag den 8. august 2010

Café Cornelius

Jeg vågnede i dag op til at min kæreste kom hjem fra arbejde (orh, det stakkels myr arbejder hele tiden) Han havde kun sovet nogle få timer de sidste par dage, så vi aftalte, at han lige kunne sove en time mere, og så bød han på brunch!

En time senere stod vi så op og kørte mod Café Cornelius på Øresundsvej. Vi har været der et par gange før, og jeg er helt sikker på, at det er deres uimodståelige chokoladekage der trækker os tilbage igen og igen. Buffeten er ganske udemærket, men den følger ikke ligefrem kostråds trekanten :-) tilgengæld har de vildt lækker the der følger med! Bla. fik jeg "Creme Tea" Mmm..
Hyggeligt er der altså, og det er nok ikke sidste gang at de ser mig :O)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...