mandag den 23. august 2010

Den årlige familietur..

Min familie og jeg har gennem lige så lang tid jeg kan huske, taget på en årlig tur til bakken. Det har hvert år været i forbindelse med min mors mosters fødselsdag.
Inden for de seneste år er traditionerne blevet udvidet en anelse. Vi starter nu med en fantastisk gang brunch på "Bryggens spisested". For 110 kr hver weekend kan man nyde en lækker buffet med alt lige fra æg + bacon til div salater.
På billedet kan i se min portion nummer to, ser det ikke fab ud?
Maden er fantastisk, klart et sted jeg vil anbefale folk at tage hen!


For at det ikke skal være løgn, ramte vi en dag, hvor der var gøgler søndag, så mens vi havde gang i buffeten, kunne vi holde pauser med masser af sjov.
Jeg er sikker på at der kommer rigtig mange sjove events derude i løbet af året.
.... og ja, det er blusen jeg fortalte om i sidste indlæg. Jeg måtte bare eje den. Den ser jo fantastisk ud?!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...