fredag den 20. august 2010

Livsstils status

Som fortalt er jeg begyndt på en ny livsstil, og status er, at det går betydeligt bedre end forventet. Jeg kom ud at svømme onsdag, dog ikke ret længe da det jo er vildt meget hårdere end jeg havde forventet?! Gik ind til det med næsen i sky og tænkte, ja ja ja, svømning, how hard can it be? Svømmede max 6 baner før jeg led af åndenød. CJ og jeg begav os ud i, at lave "stræk øvelser" (eller hvad det nu var?) bare for at se ud som om at vi lavede noget!
3-dages kuren gik godt, syndede kun med lidt kartofler, så det kan man vidst godt kalde forvellykket? :) Har i hvert fald tabt lidt over 2 kg :)

Sidder lige nu på mit arbejde, og kom igen på arbejde til dug friske mode magasiner. Og til min glæde opdagede jeg at mange af de største modetrends her til efteråret allerede ligger i min kommode! FANTASTISK ! (pengepungen smiler fornøjet)

Jeg faldt specielt over denne skønne cardigan som både er ind pga. sløjfen og fordi at korte striktrøjer bliver super in. (Billedet er nuppet fra denne omgangs "Woman". Beklager kvaliteten af billedet, men det er taget med min gaaaamle Iphone)

Glæder mig til at blive færdig med mit efterårs indlæg ..


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...