torsdag den 2. september 2010

Det at flytte hjemme fra!?

Jeg har nu i lang tid søgt efter en lejlighed til min kæreste og jeg. Igår var jeg for første gang ude for at kigge på en. Den er super fed, og jeg håber virkelig at vi bliver valgt til at leje den. Dog er jeg virkelig nervøs, der kommer til at ske så mange nye ting. Min mor kommer ikke til at lave min morgenmad mere, jeg skal selv sørge for toiletpapir og tandpasta. Jeg kommer ikke længere til at kunne shoppe som en sindsyg, så mine dårlige shoppe vaner SKAL lægges på hylden :(
Jeg glæder mig vildt meget til at høre fra udlejeren imorgen, og hvis vi bliver valgt, kan vi allerede begynde at male osv d. 22 i denne måned. Huhej det går stærkt!

Kryds fingre for mig..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...