onsdag den 1. september 2010

Hvad betyder den?

Jeg tænkte at det lige var på tide, at få
på plads, hvad min tattoo betyder.
Jeg synes, at det er vigtigt at en tattoo er gennemtænkt og betyder noget særligt for én.
Jeg havde tegnet min tattoo 2 år inden jeg fik den lavet, så jeg var efterhånden ret sikker på, at det var den jeg skulle have.
... og jeg fortryder den slet ikke.

Jeg har egentlig ikke noget særligt forhold til sommerfugle, udover at jeg synes, at de er virkelig virkelig smukke.
Som i måske kan læse står der PEH i den ene vinge.
Dette er forbogstaverne fra de 3 nærmeste i min familie og samtidig er det initialerne for min afdøde og aldrig glemte morfar.

Min Familie:

Peter - min far
Emil - min bror
Helle - min mor

Poul Erik Hansen - min morfar.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...