torsdag den 9. september 2010

Running sushi


Igår inviterede min kære mor på sushi. Hun har længe snakket om, at det der "running sushi" det måtte prøves. Igår blev det så en realitet.
.... Det er nok den hårdeste kampsport jeg længe har prøvet og den sjoveste og mest delikate! Små bidder af alt muligt, både sushi, tangsalat, frugt, nødder og forskelligt kinesisk kørte rundt og rundt og rundt .. øverst var alt det varme og nederst det kolde.
Sushien var skøn og alt det andet var mindst lige så lækkert.
I starten var tempoet højt (måske lidt for højt, men vi var jo helt i ekstase) og tallerkenerne hobede sig op omkring os.
Men puhaa hvor var det en kamp. Jeg ved ikke hvorfor, men når man spiser "all you can eat" går der lidt konkurrence op i både min bror, min mor og jeg.. og derfor var det ikke nok at spise os mætte!
Det kan klart anbefales, og det er bestemt ikke sidste gang jeg har taget kampen med sushien op!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...